onsdag 10 december 2014

Lucka 9 och 10: Hur harjag föränrats det senaste året & Vad tror du att andra tänker om dig

Hej!

Nu kommer två luckor som påminner lite om varandra

Jag tycker att jag har förändrats en hel del set senaste året. Jag har börjat ett nytt kapitel i mitt liv med gymnasiet, har fått nya vänner och blivit närmare med gamla vänner. Det känns också som om jag har börjat uppskatta mer små positiva saker i mitt liv och omgivning. Mitt temperament har också stigit lite, jag kan bli jätteirriterad på småsaker (mina vänner kan bekräfta). 
Jag har blivit mer målmedveten och bestämd. Jag är mer motiverad att göra saker.
En annan sak är att jag har börjat uppskatt mer och mer att hela familjen är samlad. Nu när både Ida och Fanny har flyttat ut så är det ganska sällan vi alla är tillsammans. 
Allt som allt så tycker jag att jag har utvecklats mot det bättre hållet, men det är bara min åsikt ;)


Jaa, vad tänker människor om mig? Det är en svår fråga att svara på. 
Jag tror att människor ser mig som en trevlig person som alltid ställer upp. Trots det så vet man att då jag har en dålig dag  så är jag inte den trevligaste människan. Vissa tror säkert att jag är ganska perfektionist och rättar alla. Men jag hoppas att alla har en bra bild av mig, för det mesta är jag på bra humör.

Jag skulle gärna villa se er kommentera, speciellt ni som känner mig. Jag vill höra era åsikter. Skicka fast som anonym :)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar