onsdag 31 december 2014

2014 i ett nötskal

Hejsan!

Nu när året nästan är slut så ska jag göra en sammanfattning över det gångna året. Jag måste säga att det här har varit ett helt super år och jag går med ett leende till nästa år, man vet aldrig vad nästa år har framför sig.

När jag gick igenom mina gamla inlägg för att se vad som har hänt under året så konstaterade jag att det inte egentligen hände något under våren. Ändå finns det ett ord som jag associerar med våren: stress. Jag vill inte gå in på detta ämne, men jag är glad att det är över.
  
Tallinn:
Jag var då alltså med vår tillvalshistoria till Tallinn på studieresa. Det är en resa jag inte kommer att glömma, helt fantastiskt och episkt!




  
Grundskolan slut:
Jag gick ut nian, och därmed också grundskolan. En konstig känsla att lämna något tryggt bakom sig.

Sverige:

en resa på tumanhand med Ida, huvudsaken för att titta på One Direction. Shopping, 1D, ABBA- museet, god mat, flygplan. En helt superfin resa! hoppas man någon gång kan igen med syrran och ta med resten av syskonen.
   





 Läger: 
Ett jättemysigt läger med bara 8 deltagare. Fick lära känna nya människor, riktigt trevligt!


Åland: 
Vi åkte hela familjen till Åland på resa. Vi gjorde allt möjligt! Så vacker natur och så fin familj.




Lärkan:
Jag började i Gymnasiet Lärkan, ett smart val av mig! Lag trivs så bra där och alla är så trevliga! Ett bra ställe att växa.

   
Såå, här var mitt år. Hoppas ni har haft ett lika fint år som jag och jag önskar er ett Gott nytt år  2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar