tisdag 2 december 2014

Adventskalender 2014

Hej!

Här kommer årets julkalender på min blogg! Den är lite annorlunda, jag har luckor om åsikter, faktaluckor och saker om mig själv. Jag frågade mina vänner vad de skulle villa att jag skulle skriva om så det kan komma några intressanta. Hoppas ni tycker om årets!

1. Nämn fem positiva saker om dig själv
2. Vad gör dig riktigt förbannad?
3. 10 saker man inte vet om dig
4. Dina tankar om könsneutralt äktenskap
5. En julbild från förra året
6. Idéer för julinredning
7. Jul i olika kulturer
8. Mina favoritord
9. Hur har du förändrats under det senaste året?
10. Vad tror du att andra människor tänker om dig?
11. Julgubben/Jultomten
12. Beskriv din humor med tre ord
13. Ett bakverk jag verkligen stolt över!
14. Flygplan
15. Det bästa med ditt rum?
16. Året 2014 med 10 ord
17. Mina favoritsånger just nu
18. En blid där jag är lyckad
19. En bild där jag inte är så lyckad
20. Min familjs jultraditioner
21. Den ideala vintern
22. Varför är julen viktig för mig?
23.En pinsam historia om dig själv
24. Min jul
 
Såå, här är den. Kommentera gärna vad ni tycker, om ni vill tillägga något etc. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar