onsdag 3 december 2014

Lucka 3: 10 saker som ni inte vet om mig

Hej!

1. Jag är obessed med flygplan
2. Jag har en vana av att indreda om rum när jag är på besök hos nån
3. Jag tittar ofta på människors skor (vet inte varför)
4. Jag kan inte dricka starkt kaffe, jag börjar må dåligt
5. Jag tål inte bananer, de är äckliga och nr människor äter dem så låter det förfärligt
6. Jag äter ett äpple varje kväll
7. Jag tvättar mitt hår varje morgon
8. Jag byter genast till min mysbyxor när jag kommer hem
9. Jag kan inte sova längre än till 10 på morgonen (jag vaknar oftast mellan 8 och 9)
10. Jag har ett schema i mitt huvud där jag går igenom dagnes händelser, om jag inte har allt under kontroll blir jag stressad och rastlös

Hoppas ni vet mera om mig
Ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar