tisdag 2 december 2014

1 och 2: Stockholm håller andan till toner av forever young

Hej! 

Här kommer då alltså första och andra luckan.

1: Nämn fem positiva saker om dig själv

Jag tänkte bara nämna fem saker utan vidare motiveringar, om ni undrar över så är det bara att kommentera eller kontakta mig på något annat sätt
   
1.  Jag låter mig inte påverkas av andras åsikter
2. Jag kommer överens med många olika slags människor
3. Jag är organiserad, lite av en perfektionist
4. Jag kan pigga upp ens dag rejält! (men också tvärtom)
5. Jag se alltid något positivt i det som händer (eller försöker åtminstone)


 2: Vad gör dig riktigt förbannad?

Ojoj, här finns det mycket jag skulle kunna skriva om, men det blir nu några.

1. Att människor inte kan sitta bredvid varandra i ett tåg. Jag åker fram och tillbaka varje veckodag när jag till skolan och det är alltid rusningstid när jag åker tåg. Jag blir sur för att människor inte kan flytta sig längre in så det inte blir enstaka tomma platser här och där. Det mest logiska är ju att fylla på inifrån mot gången, men nej, det kan inte finnar göra utan de är så socialt obekväma att de inte kan sitta bredvid en okänd person. Ännu värre är när folk har sina väskor på en plats, GÖR INTE DET!

2. Att människor börjar mucka gräl av ingen orsak. Det är så störande när det händer, fast jag inte bryr mig så blir man såå förbannad!DET ÄR ONÖDIGT OCH HAR INGEN NYTTA FÖR NÅGON! 

3. Människor som inte kan sköta sig själv och frågar hela tiden om hjälp.

4. Människor som kritiserar något man gör, fast han/hon inte kan göra bättre.

Här kom nu några saker som jag blir förbannad på, men mera finns det. 

Ses imorgon!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar