söndag 1 december 2013

vi tänder ett ljus i advent

Hej!
Jag kopierar Hannas idé i hennes blogg. Jag gör alltså en kalender med räfrgor som jag försöker svara på varje dag. Tack Hanna för idéen! (läs hennes blogg, den finns på min blogglista)

1. Min dag i detalj
2. Vilken typ av flickor faller du för?
3. Dagens outfit
4. Ta en bild av det du senast köpte
5. Vilken av dina Facebook-profilbilder har flest likes?
6. Mitt bästa minne från självständighetsdagen
7. 10 saker jag gillar
8. 10 saker jag inte gillar
9. Vart vill du åka innan du dör?
10. Min önskelista inför julen
11. Vilket ord brukar du alltid ha svårt med att stava?
12. Föredrar du att läsa poesi, skriva poesi eller ingendera?
13. Mitt bästa Lucia-minne
14.En rolig Youtube-video
15. En bild jag alltid skrattar åt
16. Mina favoritjulsånger
17. En bok/böcker som förändrade mitt liv
18. Vad är den senaste bok/film du läst?
19. Har du någonsin vunnit en tävling? 
20. Ett random minne från min barndom
21. Mina favorit citat?
22. Vad tror du att andra människor tänker om dig? 
23. Nämn en eller flera filmer som får dig att gråta
24. Min jul  

Så jag ska skriva nu på kvällen, hej till dess!

2 kommentarer:

  1. Vilken bra ide. Lånar den av dej.. Ha en fin första advent!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiva att du tycker om idéen, tack de samma :)

      Radera