fredag 29 november 2013

I'm friends with the monster that's under my bed

Kukkuluuruu!
Idag har ja vari till stan med Sytte o köpa en ny skolväska till mig o ja hitta en jättefin!
Igår hade jag mycke fritid så jag bestämde mig att pyssla i mitt rum. Jag håller på och försöka få lite juligare i mitt rum. Som jag skrev tidigare så hade jag ju hämta grenar från skogen och en har inte haft någon plats. Jag har också haft en extra skruv i väggen (förr hade jag en liten tavla där) så jag bestämde mig för att hänga upp den. Grenen var i ganska dåligt skick så jag målade den. Samtidigt tänkte jag också att den inte skulle vara så dominerande som vit, de e ju den stora New York-tavlan som är centrum. Den blev jätte lyckad fast det blev lite problem på vägen. Jag har lite planerat att nu under julen hänga upp små juliga saker.
Jag var just med familjen och äta på pappas pizza. Det var jättegoda pizzor så kika in där (den ligger alltså i Gröndal)

Ha ett bra veckoslut!
P.S. Det var 1 år 6 dagar sen jag köpte min kännykkä o inga större sprickor ;)

4 kommentarer:

  1. Va e de där för fake Fjällis?! :P

    SvaraRadera
  2. Ja titta nog på en fjällis men dom had konstiga straps så ja köpte den där iställe :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vadå för straps? Du e straps :D

      Radera
    2. Alltså dom dä som kommer över axeln :)

      Radera