lördag 16 november 2013

Update

Hejsan!
Nu har de hänt ett och annat under de senaste veckorna!
Jag kommer inte ihåg mycket från förra veckan, men två saker kommer jag åtminstone ihåg.
På måndagen var det min födelsedag! Jag blev uppväckt som alltid och fick några presenter. Jag fick från mina systrar supersnygga kläder och mamma och pappa ville ge nånting oväntat så dom köpte en rakapparat xD
Vi hade GY hos Gustav och Hanna och det var en supertrevlig kväll! De visade deras nyrenoverade lägenhet och det stör mig att jag inte tog bilder... Men det var jätte frächt och man kände faktiskt att det är renoverat. Vi hade en mysig kväll med våfflor och annat gott och lite musavisa. TACK TILL GUSTAV OCH HANNA!
Denna veckans torsdag var jag på en preview på dramaserien som jag är med i. Det är Buu-klubbens julkalender så sätt er framför tv:n när det kommer! Det är en superrolig serie så fast ni är lite äldre så kommer ni nog tycka om det!
Igår hade jag dagsverke och min uppgift var att baka saker till mitt släktkalas som är imorgon. Jag bakade i ca 5 timmar så jag önskar att det blev gott så jag inte har jobbat i onödan.
Jag har inget nytt att berätta från nredningssidan men det kanske blir ett inlägg imorgon om något smått och gott!

Ha ett bra veckoslut!

1 kommentar: