lördag 21 december 2013

Lucka 21: MIna favorit citat

 Den här är en av mina favoriter. ajg hittade den när jag höll på med ett skolprojekt och tyckte att den var lite rolig, men sen insåg jag att det säkert skulle vara så.
If Jesus Christ came back today and saw what has being done in his name, he would never stop throwing up. -Woody Allen

En anna är Shakespeares "To be or not to be, that is the question" Jag fattar inte egentligen den men den har alltid funnits. Det är något som är intressant med den.

Jag brukar inte egentligen läsa/ höra så mycket citat så det får vara nog. Hoppas jag nångång skulle kunna upskatta dem mera.

Idag har det varit en trevlig dag. Först åkte jag på ärenden med mamma. Sen julstäda jag i mitt rum och ändrade lite saker. Annars ahr jag tagit det lugnt.
Det är tre nätter till julafton!!!
Jag skickar bilder i ett annat inlägg.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar