måndag 2 december 2013

Lucka 2&3:Vilken typ av flickor faller jag för? och ootd.

Hej!
Nu ska jag besvara lucka nummer 2

Det är en ganska svår fråga men jag börjar med att hon inte är "mainstream", alltså hon inte är som alla andra. Hon har helst nån cool hårfärg som passar henne, t.ex. tycker jag att Demi Lovato passar jättebra i blått hår, eller annars är det nog mörkt hår som gäller. Hon har också lite speciell klädstil, kan inte förklara. Hon ska helst inte heller vara helt sticksmal som modeller, lite kurvor är snyggt!
Fast hon kanske låter som nån badass så är hon inte det. Hon är omtänksam och har samma humor som jag. Hon vill spendera mycket tid med mig och är inte nolo över vem hon är. Hon vill se allting på ett positivt sätt, men jag vill att hon inte ska vara som jag. En flicka/kvinna som man hittar många nya skikten är en positiv sak.
Jag har egentligen ingen skillnad om hon är troende, om hon inte är så får hon ändå ha någotlunda samma principer som jag.
Det är några saker som jag faller för.

Nu till lucka nr. 3. Det är alltså dagens outfit. Idag var det självständighetsfest i skolan så jag har inte vanligen så fina kläder.
Byxorna är vinröda chinos från Aleksi 13
Den vita kragskjortan är från Halonen
Jag hade båda plaggen på min konfirmation.
Tröjan jag har på mig är från H&M och jag tycker att den är tillräckligt fin för en fest.
Hoppas ni har lärt känna mig bättre med hjälp av min beskriving och ha en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar