lördag 21 december 2013

Lucka 16: Mina favoritjulsånger

Hej!
Nu kommer igen ett maraton av svar, sori att jag inte har skrivit. Jag har haft lite stress den här veckan.
Men nu ska jag berätta om de julsånger som gör min jul. Som början kan jag berätta att jag lyssnar på alla sorts julsånger, så jag klagar nästan aldrig.
Min jul blir ingenting utan Carola. Vi har typ 4 julskivor av henne. Nu kommer några av mina favoriter.
Himlen i min famn: lyssna den här. Den här är min absoluta favorit från hennes skivor. Alla andra är också bra, men sätter inte dom hit.

Och sen har vi The Brian Setzer orchestra. Pappa lyssnar alltid på dem så dom har också fastnat för mig. Dom är mera uptempo och rockiga. Här är några bra sånger:
Jingle bells här
Boogie woogie Santa Claus här
O holy night här
White Christmas här

Sen har vi ju också Michael Bublé. Hans sånger är så lugnande
It's beginning to look a lot like christmas här
Det finns så många så jag kan inte välja!

Men sen finns det också klassikerna som jag gärna lyssnar på.
Som sagt lyssnar jag på allting så det är svårt att välja ut vissa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar