måndag 9 december 2013

Lucka 9: Vart vill jag åka före jag dör?

Hej!
Den här frågan är en bra fråga och det finns en massa ställen jag skulle vilja fara till.
Först tänker jag säga USA. Jag önskar att åka runt USA med en fin husbil med min framtida familj (hoppas). Vi skulle åka till alla ikoniska platser så som NY, Miami, Chicago, Memphis, Los angeles, Las Vegas, San fransisco, Grand Canyon mm. Det sku vara helt awesome!!
Sen skulle jag också åka till Förenade Aramemiraterna till Dubai eller Abu Dhabi. Det finns så många coola ställen och det är så märkvärdigt att man har byggt upp städer på 20 år.
Dessutom skulle jag vilja åka till Brasilien och Australien, vet inte varför.
Jag hoppas att ni ska ha en bra början av vecka, och jag skriver imorgon igen, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar