söndag 1 december 2013

Lucka 1

Hej!
Nu ska ja svara fråga nummer 1 som är min dag detaljerat.
Jag vaknade halv 9 och var en halv timme på kännyn. Sen gick jag ut med Helmi. Sen förberedde jag mig att gå till kyrkan alltså jag åt morgonmål, tvätta håret mm. Sen for jag, mamma och Fanny till kyrkan. På gudstjänsten så var det medlemsintagning och jag och Fanny blev medlemmar!
Sen blev vi på kyrkkaffe och pratade med människor.
När vi kom hem började vi förbereda vårt första advents-firande alltså julmat och mysig stämning. Vi åt en god stund och sen drack vi kaffe och åt pepparkakor och julstjärnor.
Mellan 3-6 gjorde jag inget speciellt, tittade en del av Forrest Gump och tog det lugnt. På kvällen spela jag, mamma, pappa och Sofia Menolippu, familjens favorit-brädspel. Sen åt vi kvällsmål och efter det gick jag ut med Helmi igen. Når jag kom in började Solsidan så jag satt som fastklistrad på soffan. Nu tittar jag på X-factor.
Hoppas det här var tillräckligt detaljerat.
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar