tisdag 3 juni 2014

Nyt on hallussa kesärenkaat!

Hej på er och glad sommar!

Så på lördagen var det alltså skolavslutning och smatidigt gick jag ut grundskolan. Jag måste säga att jag är ganska glad att jag får börja ett nytt kapitel i mitt liv, ett steg närmare vuxenlivet. samtidigt kommer jag att sakna min klass, det har varit helt underbart att jobba med dem och jag har inte varit en dag utan att skratta med/på grund av dem. 
Jag har inga bilder från avslutningen så jag lånar från Nickis blogg. Här är jag Nicki och den bästa historialäraren Tina!


Grattis till alla nya studenter! (dem får vi ju inte glömma) Själv hade vi en som blev student, nämligen Fanny! Jag hade lite bråttom till Lärkan från min våravslutning, men allt for bra till slut. Detta år var det jag som skulle vara "kökspersonalen" i festen och jag hade Sofia som hjälp. Det var faktiskt roligt och jag skulle kunna göra det igen när som helst! Det var roligt att träffa släktingar och fira Fannys fina resultat! 

Igår for jag, Sylvia, Nicki och Sofia på picnic. Det var jätteroligt men sen började myrorna attackera oss så vi for till Sylvia. Det vi slutligen blev och göra var att spela multiplayer med Nintendon. Det var superroligt, jag har inte spelat nintendo på länge! efter det for vi och titta på nickis ridning, roligt att se hur det funkar i andra stall. Samtidigt gjorde vi eventuella planer inför nästa vecka.



Det var gulligt hur hästarna kikade ut ur fönstren


Idag ska jag packa för att imorgon bär det av till Kokkola! Jag, mamma och Ida ska nämligen på metodistkyrkans årskonferens där jag ska vara barnvakt. Det ska bli riktigt kul! vi åker bil dit, men som tur kommer Sylvia med oss så det ska bli lite roligare. Kommer hem på söndagen så jag skriver säkert nästa gång på måndagen.
Jag vill avsluta dett inlägg med denna bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar