måndag 9 juni 2014

I'm sorry if I said, I need you

Hellou!

I förra inlägget sa jag att jag skulle skriva på måndagen, så då gör jag det väl då. jag kom alltås hem från finslandssvenska metodistkyrkans årskonferens i Kokkola. Själv var jag där för att vara barnvakt. Jag var supertrött alla dagar, inte visste jag att det var såå tungt att vakta barn. Trots att det var tröttsamt så var det roligt och jag skulle kunna göra det om igen! Jag hann faktsikt vara med på ett av konferensens kvällsmöten och jag har aldrig varit så tacksam att jag har varit på ett möte! Jag fick lyssna till en jättebra talare och känna allas energi!

varje kväll var det konsert och vi var ju förståss på alla. Det var också jätteroligt! Konserten tog plats i Kokkolas gmala metodistkyrka som har renoverats om till ett café och caféet heter Café Livingroom. Orsaken till att de gjorde om kyrkan var att den blev för liten, nu har de alla gudstjänster i en skola.
Jag är jätteglad att jag for med dit, kanske jag gör det till en tradition att fara på konferens. Nästa år är det i Grani, så kanske jag medverkar också ;)

Ha en bra vecka!

P.S. 4 dagar tills jag far till Sverige!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar