torsdag 19 juni 2014

These streets will make you feel brand new

Hellou!

Igår var jag med Nicki Sofia och Sylvia till Kierrätyskeskus i Kilo. När jag går i second hand- butiker letar jag alltid efter saker som skulle passa i mitt rum, jag tycker att second hand har den bästa urvalet på allt möjligt, så man hittar alltid något. 
igårdagen var alltså inget undantag. Jg hittade en fin avlång tavla och några gammaldags flaskor. Jag är jättenöjd med mina fynd, nu kan jag variera mera på vad jag vill visa i mitt rum. "Glaset" på tavlan var lite skråmig och smutsig men när jag tvätta den så blev det genast bättre!
När jag köpte glasflaskoerna visste jag inte riktigt vad jag skulle göra med dem. Jag vet inte om jag borde hålla dem bara som de är eller om jag borde fylla dem med något. Vad tycker ni? Kommentera gärna era åsikter.
Bilden föreställer då New York, en stil jag verkligen vill hålla mig med!




Imorgon bär det av till Sylvias lande med Nicki där vi ska fira midsommar tillsammans. Skriver mera om det senare!
Glad midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar