måndag 23 juni 2014

It was like a time bomb set into motion

Hellou!

Det har då varit midsommar det här veckoslutet och jag firade den på Sylvias sommarstuga med Sylvia och Nicki. Det var ju inte det finaste vädret, kallt och regnit och på det fick vi på oss en kall vind när stugan är på en ö. Trots det hade vi jätteroligt!

 Vi spelade mycket brädspel och sen så åt vi mycket och gott! Vi vakade ända till 4 så vi såg både solnedgången och -uppgången. Det var helt super att få bara prata och lyssna på musik. Trött var jag ju sen nästa dag, men inte gör det något. Jag har inte bilder över vad vi gjorde, men jag tog fina bilder på naturen. jag har alltid tyckt att Finlands natur är den finaste i världen! Den är så varierande och bara fin! på inlägget finns det några bilder jag tog på midsommaren. 
Solnedgången


och soluppgången

Jag vill tacka Sylvia och Nicki att jag hade den bästa midsommaren i mitt liv och jag hoppas att Vi kan göra det någon igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar