fredag 4 april 2014

SoriSoriSori

Hej!
och förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men det känns som att det har bara varit för mycket att göra den senaste veckan.
Det är fredag! Jag är glad att det nu blir veckoslut för att jag är så utmattad efter den här veckan. Nu får jag bara koppla av och förbereda mig, jag har nämligen tre prov nästa vecka och jag måste göra lite uppsatser och sådant.
Det är så konstigt att det bara är en period av läsåret. Jag har bara åtta veckor kvar i högstadiet och grundskolan. Alla vänner och bekanta skiljs åt och jag kommer inte att se dem kanske mer. Det är så lustigt med sådana tankar och känslor, men det är skönt att få en ny start i en ny skola. Det är lite blandade känslor. Men allt ska bli nog bra, ska ni se! Nu är det bara att orka satsa en period till och sen så är det sommarlov!

Men det här får bli så här kort, skriver mera på veckoslutet. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar