onsdag 26 mars 2014

I'm walking o sunshine

Hej på er! Kom hit för att göra en liten uppdate.
Det är så underbart ute nu!! ♡ Jag skulle kunna ha varit ute med hunden många timmar! Idag när jag vaknade fick jag en känsla att det skulle kunna vara lov, det skönaste sättet att vakna är avatt det är ljust ute.
Idag är det också en rolig dag för mig för att jag fick mitt Visa Electron! Det är suåerroligt o ja e helt excited! Nu är det bara att börja spendera ;)
Imorgon blir också en rolig dag p.g.a. att vi har tillvalshistoria. Människor fattar inte hur roligt vi har på timmarna! Man tänker att ush historia, men vi gör saker som är intressant. Vi gär mångsidiga arbeten och världens bästa lärare! Det är värsta magträning på timmarna, vi skrattar säkert non-stop. Vi har nominerat oss till den konstigaste gruppen i skolan. Det är alltid höjdpunkten på veckan när det gäller skolan. Det är bara så synd att vi har det bara en timme i veckan :(
På veckoslutet kom jag på ett litet projekt i mitt rum. Jag printade ut bilder på mina närmaste och satt de upp i ett hörn vid mitt skrivbord. Jag kommer att printa ut mera bilder efter hand, hoppas jag har i något skede bilder ända upp till taket.

Ha en trevlig fortsättning på veckan, skriver här någon gång ige !
P.S. Njut av vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar