onsdag 12 mars 2014

The fundamental laws of thermodynamics will place fixed limits on technological innovation and human advancement

Heissan! Kom hit bara för att checka in.
Jag håller på att lite titta på lite idèer till mitt rum. Jag har t.ex. designat en klocka till mitt rum, men jag vet nog inte om det blir av, den är lite speciell om ni förstår.

Jag glömde att berätta att vi hade förra veckan en föreläsare i skolan och hon berättade om hur man ska bete sig på de sociala medierna. Jag trodde att det skulle vara en tråkig föreläsning om att "du ska inte mobba på nätet" och sådana saker men verkligheten var helt annan! När jag kom därifrån hade jag fått helt massor med info och faktor som jag aldrig hade tänkt på. Det var en av de bästa föreläsningarna jag hört! 
En viktig sak som hon sade var att vi ska utnyttja de sociala medierna med att visa vad vi är bra på. Då förstod jag vad jag ska göra med den här bloggen. Jag ska visa hur bra jag är på inredning och allt annat jag kan och tycker att är roligt! Jag hoppas den här bloggen kommer att hjälpa mig i framtiden. Jag håller också på att komma mera in i Twitter-kretsarna och få bara visa vad jag kan!
Hoppas ni också börjar att använda era sociala medierna som en scen var ni kan visa vad ni kan! Det här är dagens visa ord!
  Nu ska jag lugna ner mig och titta på TV och sen och sova. Vi ses och hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar