lördag 5 april 2014

Here is a little song i wrote

Hello!
Hoppas ni har det bra! idag har jag städat i mitt rum, det såg ganska hemskt ut... men nu är det fint igen!

Nu när jag inte har skrivit på hela veckan så måste jag ju berätta allt som har hänt.
På lördagen träffade jag Sylvään och Annika. Först for jag och Sylvään till Iso Omena för att köpa gott att äta till oss. Vi köpte allt ohälsosamt... Sen for (gick) vi till Sylvään och väntade på att Annika skulle komma. Under tiden vi väntade spelade vi lite Air Madness, världens mest roliga och stressiga spel! Sen när Annika kom åt vi middag och sen spelade vi Afrikas stjärna och lyssnade på gammal musik, sådant som man lyssnade på i lågstadiet. Samtidigt åt vi också arnold´s donitsar. N A M NAM! Efter det titta vi på en dokumentär om bändet Pierce the Veil. Det var roligt att se vad Sytte lyssnar på och på det sättet lära känna henne bättre. Efter en stund for jag sen hem. Jag måste säga att det var en lyckad kväll!
De underbart goda Donitsarna <3

Lite selfies a v mig och Annika

Sylvään rymdes inte in i vårt lilla samhälle

På måndagen var jag och rida. vår lektion var den enda då så vi fick själva välja vem vi red med. Jag bestämde mig för att rida med Kolfinnur. Det var en jätterolig timme, fast det var tungt. Allt måst ju vara perfekt! Efter timmen kände jag mig att jag faktiskt lyckades med vår övning.
Under veckan har det inte hänt något annat speciellt, så det får duga.    

På Instagram fick jag av min kära syster en vardagsbild- challenge. Det går alltså ut på att man tar postar en bild om sin vardag. Nu är jag inte ännu färdig, men jag tänker dela med mig de bilder jag har postat. Ni kan gärna följa mig på Instagram, ni hittar mig med namnet @antonalah


Bild 1/5 på stallet

Bild 2/5 min underbart snygga geografibok

bild 3/5 när jag skrev på mitt historia- projekt

Bild 4/5 när jag var ute med Helmi

När jag städade fick jag ett sånt sug att ändra på någonting. Jag märkte att jag hade min ena kvist i ett hörn och så började jag fundera vad jag kunde göra med den. Övanför min därr har jag ett fönster, så jag tyckte att det skulle vara en bra idé att sätta upp den dit. Så så blev det. Jag måste såga den lite för att den skulle passa dit, men slutprodukten blev nog bra! Det ser så bra ut när man ser den från korridoren.


Här har ni lite countdowns till saker som jag inte kan vänta till. Nu får man bara hoppas att tiden far fort!
47 dagar till Tallinn-resan med tillvalshistorian
57 dagar till sommarlovet
69 dagar till Sverige-resan och One Direction

Här har ni lite skaer som har hänt, hoppas det här räcker för en tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar