söndag 18 maj 2014

We dont want to be like them

Aaaaaaah det här vädret! Det är så underbart att det är varmt och skönt, nu är det verkligen sommar! Själv vaknde jag idag och trodde att det är sommarlov, men sen fick jag en reality-check att det ännu är två veckor kvar skola, men de två nästa veckor ser jag fram emot jättemycket! På torsdagen ska jag till Tallinn!! Jag är såå excited och kan inte vänta till det!

Igår fyllde Fanny 19 år. Vi väckte henne med presenter och blommor och mamma hade gjort det godaste morgonmålet ever! Pricken på i:et var att det var underbart väder! På dagen kom släktingar till oss och vi firade Fannys födis mera. Vi hade våffelkalas och jag var våffelmaster! Vi satt ute på balkongen och njöt av våren/sommaren. Det var supermysigt.
Vitsippor som jag plockade till Fanny
En kaka måste man ju alltid ha!

Den underbart goda frukosten!

 Ja, jag glämde ju att säga att Ida kom hem från Vasa igår. Hon har ju redan sommarlov... Men det är superroligt att hon är tillbaka! 
Idag har jag nog tänkt ta det lugnt, sola lite och läsa.
 Ha det bra!

P.S. Jag hade mitt sista förhör/prov i grundskolan igår. Är väldigt nöjd med min prestation ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar