söndag 4 maj 2014

Glada Vappen- Klara Vatten

Hej på er!

Som jag lovade så ska jag nu berätta om min vappen. Jag har inte tagit några bilder så det blir ju lite tråkigt...
På onsdagen så var jag normalt i skolan. På eftermiddagen cyklade (läs CYKLADE) jag till Sylvia för att chilla. Efter en stud kom också Annika. Vi pratade, tittade på Mean Girls (alltså filmen, det var 10 år sedan som den kom ut) och åt. Det var jätteroligt! Efter det cyklade jag hem ochåt en jättegod middag. Sen på kvällen satt vi och tittade på Night at the Museum 2. Jag fick ju en hel del träning den dagen, jag cyklade ju 10 km och det var ju inte bara jämn mark.



På fredagen var jag ledig från skolan, S K Ö N T. Mamma, jag och Sofia for till Hagalund för att ta passfoto och för att titta lite kläder till Fannys studentfest. PÅ kvällen kom Johnny English 2 så vi tittade på den också.



Igår var jag hemma hela dagen, men sen på kvällen for jag och Fanny till Sello för att titta på Divergent. Den var sååå braa!! jag rekommederar den till alla! Jag kan inte ens beskriva varför den var bra, men den var bara bra, tro mej. Det var roligt att spendera lite tid med systern min. Vi kom hem ganska sent och sedan for jag och sova.


Idag har jag bakat en kladdkaka, har nog inte smakat på den ännu, men nog hinner jag ;) Man får nu se om jag orkar städa lite i mitt rum också.
 Som summering kan jag säga att min vappen var lyckad och har gått ut på mycket filmer. 
Ha det bra!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar