måndag 17 februari 2014

This is it, here I stand

Heissan!
Vitsi det är skönt att ha sportlov! Man får bara koppla av i mitten av en termin.
Jag är också helt jätte excited för att jag och Ida bokade hotell till Sverige när vi ska o titta på 1D på sommaren! Det ska bli helt jättekiva!!!!
Jag kan inte heller vänta till maj för att då åker vi med tillvalshistorian till Tallin på studieresa! Det är den bästa gruppen och vi kommer att ha jättekiva!!!
Jag har en känsla att det här halvåret kommer att vara helt super! Jag kan inte vänta vad året har med sig!
 (int alls överdrivet med utropstecken...)
Nu ska jag ge ett filmtips. Jag fick tipset från mina kompisar som sa att filmen är helt super så jag måste ju se den. Det är We're the Millers. Den är  jätterolig och den är så konstig så att det passar mig. Filmen passar inte säkert alla, men man kan ge den chans. Jag skrattade helt massor!
Hoppas ni har ett jätteskönt sportlov ni som har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar