lördag 1 februari 2014

Numbers

Hello!
Den här vecka har gått snabbt och jaghar skaffat mig lite nya grejjer i mitt rum.
Igår var jag och Sytte till IKEA. Hon ville ha hot dogs och glass och jag säger aldrig nej till IKEA så jag hoppade på tåget. På bussen fick vi med Sabina med. Vi hade det jätteroligt och jag köpte några grejjs från IKEA. Efter att vi var till IKEA så for vi Till McDonalds och åt, NAM!
Som jag berättade så fick jag min plåtskylt på tisdan och jag är jätteglad! Nu står den på min hylla ståtlig.

Från IKEA köpte jag en dyna och dynvar. Den har olika toner av grå och den passar jättefint!




Sen köpte jag också presentkort som jag satt på min anslagstavlan. De är lite gammaldags och rustic. Jag fick idéen att köpa dem från Lottas Blog (finns på min blogglista). De är jättefina!



Hoppas ni har en bra kväll och veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar