torsdag 6 februari 2014

I´m gonna marry the night

Terve!

Jag håller på med att hitta på nya idéer till mitt rum och jag tnäkte att jag nu ska skriva. Jag har idag gett in min skåpnuckel för att de ska renovera halva vår skola och då har vi inga skåp. Det har inte inverkat mig så hemskt mycket för att jag har sen sjuan haft alla mina böcker hemma, men det kommer att vara jobbigt att bära på sin tunga rock hela tiden.

På måndagen var jag och rida, skönt att det var lite varmare och vi hade en helt jätterolig timme!

På tisadagen höll jag på med lite skolarbete och sen träna jag på kvällen. På igår hade jag ett mattaprov som jag fick 8 i , lite sur att jag har slarvat i provet. Efter jag kom heem började nästan genast med skolarbeten och höll på till kvällen. Jag har haft en regel att jag inte gör några skolarbeten efter 9, men vi får se hur det går när jag börjar i gymnasie.

Idag ska jag ännu träna och planera vidare.

Veckans låt kommer från den mest originella kvinna som finns för tillfället, nämligen Lady Gaga. Sången är Marry the night och jag har inte lyssnat på den på länge men jag gillar låten och den har bra rytm. Varför jag valde henne var att jag under de senaste veckorna varit väldigt självkritisk på vad jag gör och hur jag är. Lady Gaga är lite speciell men hon är stolt över vem hon är. Hoppas ni gillar låten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar