torsdag 20 februari 2014

But that was when I ruled the world

Heissan på dejssan!
Det är torsdag idag så jag bestämde mig för att skriva ett inlägg. Jag har haft det riktigt bra fast hälsan inte vill samarbeta med mig. Igår satt jag nästan hela eftermiddagen fastspikad vid TV:n när jag tittade på OS i Sotshi. Jag tittade såklart på männens och kvinnornas parsprint(?) och jag måste bara säga BRA GJORT FINLAND!!! Det är inte ofta man får två medaljer och vinner Ryssland i ishockey varje dag! Jag kunde inte sitta stilla utan jag gick hela tiden runt omkring för att jag var så spänd!
Just före ishockeymatchen tog slut fick jag ett samtal från Hanna och Gustv och de frågade om jag ville komma till dem på en någon sorts GY. Jag for såklart dit och jag hade Sytte mde mig. Vi hade jätteroligt och vi åt lite dipp och chips, spelade kort och sjönt SingStar. Det var en jättetrevlig kväll!

Jag har nu suttit vid datorn hela morgonen och på ett konstigt sätt kom jag på IKEAs sidor. (surprise,surprise...) Jag tittade på olika textiler till mitt rum, gardiner och dagstäcke och när jag tittade på tyger hittade jag ett helt underbart tyg! Det är så fint!! Här är en bild, den får tala för sig själv:
Jag skulle så villa ha den som gardiner! Den är så snygg!


Veckans låt är inte en ny låt, utan den r nu några år gammal. Jag sjöng den igår på SingStar och jag hade helt glömt bort den, men den är jättebra! Sången är Viva la Vida av Coldplay. Du kan lyssna den här.
Hoppas ni har en bra dag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar