söndag 9 februari 2014

Nothing is the same as yesterday

Hellou!
Ida ska jag blogga fast jag borde läsa en bok färdig och jag har typ 200 sofdor kvar...
Igår for jag till Hagalund med Sytte och jag hade ett presentkort i ficka som jag tänkte spendera, och det enda jag kom hem med var en penna... men vi hade roligt och åt gott!
Annars har det inte hänt så mycket, har städat idag. Efter det började jag med ett projekt som jag har planerat en liten tid, nämligen ett konstverk (om man nu kan säga det). Jag tog några tidningar och rev bitar av texten och limmade dem på ett papper. Sen ramade jag in det. Det blev jättelyckat! Det ser ut som bara något udda svart juttu men när man tittar långt ifrån men när man kommer nära ser man att det är bitar av artiklar.

Hoppas ni har haft ett bra veckoslut och ha en bra nästa vecka!
P.S. Det var en jättekonstig rubrik, kom inte på en bättre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar