torsdag 9 januari 2014

Lets get it on, til the break of dawn, act on desire

 Jag tänkte börja med ett nytt projekt nu. Jag ska varje torsdag skriva om veckans låt. Jag sätter sånger som jag tycker är bra och som jag tycker är värt att dela med er. vad tycker ni?
Men då börjar jag med den första. Det är Don Juan av lovex. Jag blev helt chockad när jag fick reda på att det var den finska Lovex! Den här visar att finsk musik har ännu hopp ;)
Annars har skolan börjat och jag är supertaggad (fast sjukt trött hela tiden9 och jag hoppas att det blir ett bra sista halvår i grundskolan. Jag har också fått mera motivation att träna, ska nog på lenkki ännu idag. Jag tycker att det är så uppfriskande att vara på lenkki, men man märker det först efter.
Igår började årets GY utan ledare, så det var jag som tog hand om programmet. Vi åt hot dog, chillade och spelade familjens favorit-brädspel: Menolippu. Alla tyckte att det var jätteroligt fast det var lite svårt i början. Rekommenderar varmt!
Hoppas ni har det bra och vi hörs (eller ses)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar