torsdag 23 januari 2014

And some kind of madness has starting to evolve

Heissan!

Idag är det torsdag så det är såklart veckans låt! Den här låten är helt awesome! Den har sån fiilis och dens rytm är sådan att jag inte bara kan skippa den här låten! Annars tycker jag också om band/artister som gör lite mer udda musik.

Veckan har gått bra. På måndagen var jag hos ögonläkaren och titta min syn, och jag behöver inte glasögon! Efter det for jag till Lärkans infokväll med ett par vänner och det var jätterolig och bra! Nu är jag helt säker på att jag ska söka till Lärkan. Dagen efter pratade vi om infokvällen med andra som var där, och många tyckte att den var dålig. Jag tror att det handlar om attityden, jag har ju nästan alltid planerat att jag ska till Lärkan.

Igår var jag i skolan, inget speciellt med det. På kvällen hade vi GY och vi hade lite spa-feeling. Vi satt på ansiktsmasker och sånt, och pratade och hade det trevligt. Skönt att vara lite mindre maskulin, och lets face it, man får inte ha på sig så ofta ansiktsmask!

Idag var jag i skolan och inget annat speciellt har hänt.

På söndagen tänker jag skriva om inredning och sånt, bara som förvarning ;)

Ha det bra till dess!

5 kommentarer:

  1. Du kunde då int skriva i inlägge viken sång de e frågan om?! :D men skit bra sång annars!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää, men ja kela nog att ja borde göra de, me sen jorde ja int de...

      Radera
  2. Det blev en ganska bra "pun", utan att du säkert menade det så. "Let's FACE it". Eller var det genomtänkt? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! ja fatta int de, men virsi va bra!

      Radera
  3. MUUUUUUSEEEEEE!!!! <33333 Niin sitä pitää :D Nog för att de finns iaf 20 sånger som e bättre än Madness, men WOOPWOOP!

    SvaraRadera