lördag 12 oktober 2013

And it's still burning

Kanske jag borde berätta mera om hyllan som jag har dekorerat. :)

Som ni vet tycker jag om när det ser städigt och fimt ut så jag ville täcka för mina böcker, så jag kom på idén att göra det med växter. Jag visste genast att det skulle vara en fejkväxt fpr att de ser alltid bra ut och man behöver inte sköta dem. Sen tänkte jag på att köpa vita krukor men jag tycker att svart passar så fint med grönt. Sen ville jag ha växterna så högt som möjligt så de skulle täcka så mycket som möjligt och som tur hitta jag höga, svarta krukor som passar perfekt!
Zebran som jag ritade ville jag ha framme så jag köpte jag en ram till den (svart) och så satt jag den i en lucka i min expedit.
Nu är min hylla prydlig med vitt, svart och rött.

1 kommentar:

  1. Hej, så kul att du är intresserad av inredning. Fin blogg du har. Gillar hyllan och din superfina zebra. Ha ett fint veckoslut.

    SvaraRadera