söndag 11 augusti 2013

Möblering

Som jag sa så kommer jag att skriva ganska mycket om inredning oc sånt. Jag är galen med att möblera om mitt rum! Jag håller nu på med att planera om mitt rum (alltså möblera om och dekorera). Ni kommer säkert att få läsa ganska mycke om det. Nu tänker jag ge  tips på hur man underlättar möblering. :)

1. Det underlättar mycket om man har en klar vision på hur man vill ha det. Jag sitter oftast på min säng och bara tittar på mitt rum och funderar på olika möjligheter.

2. Gör en ritning av ditt rum och hur du vill ha det.  Mät alla dina möbler så det blir någålunda exakt.

3. Om du är en sån freak som hela tiden håller på med det så rekommenderar jag att du gör en lapp var det står alla mått på möblerna så du sen har måtten när du ska möblera om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar