lördag 17 augusti 2013

Make it clean

Herro!! De va en tid sen jag skrev så nu ska ja skriva lite vad som har hänt under veckan.
Som ni vet så börja skolan den här veckan.Tisdagen (första skoldagen) så var jag då i skolan. Det var trevligt att se människor som man int har träffat under sommaren och se hur de har förändrats. Efter skoldagen gicka jag till Subway med Gustav, Sylvia, Annika och Annina. Vi pratade lite och chilla. Resten av dagen så var jag bara hemma och rog det lungt.
På onsdagen var det en helt normal skoldag. Jag hade två nya lärare, i finska och samhällslära. Annars hände det inget speciellt.
På torsdagen  va det skola och efter det gick jag oc Sylvia och söka PRAO till en skola och vi fick plats! :)
Igår hände det inget speciellt.
Idag har jag lite homma i mitt rum. Jag målade lappar med samma färg som jag målade ramen med och sen tejpade jag fast lapparna i öppningarna på mina stora lådor. Jag ville täcka dem så att man inte skulle se innehållet som enligt min åsikt gör rummet mycket "städigare".
Imorgon ska jag till Linnanmäki med mina vänner från ett awesome läger! De ska bli super kiva och jag har vänta hela sommaren att få fara dit och till Ukko!!
Hoppas ni har haft en lika bra vecka som jag :)
Shabba tjena hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar