tisdag 20 augusti 2013

Make it lighter

Herro!
Veckan har börjat bra. Igår var det en helt notärmal skoldag förutom att vi hade vänelevsmöte var vi pratade om sjuornas dag som är imorgon och så lekte vi lite.
Jag hade också min första ridtimme igår. Det var superroligt men man märkte nog att man int har ridit på hela sommaren. Jag har inga bilder för att jag är lite lat når det gäller sånt :)
Idag var jag i skolan och vi hadd igen vänelevsmöte var vi gick igenom ett program som vi har imorgon.
Jag var just till IKEA med min syster Ida. Jag Ä L S K A R att vara där! Det är min favoritbutik. Jag köpte en vit filt som jag har på min säng. Jag tyckte att det såg lite tungt ut med mörkblå dagstäcke och röda dynor så jag tänkte sätta en ljus filt som gör sängen lite lättare att titta på. Jag sätter kanske någon till dyna dit om jag hittar en fin :)
Hoppas ni får en bra vecka, goodbye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar