söndag 7 september 2014

This is gospel for the fallen ones

Hej!

Nu ska jag skriva ett ordentligt inlägg! Först vill jag ju påpeka att jag min blog har funnits över ett år! Det var hos min farmor och farfar där jag bestämde mig för att göra en blog. Jag är verkligen glad att jag gjorde den här!
Jag vill påpeka en sak som ni eventuellt har missat. Ni kommer säkert ihåg när jag hade veckans låt? Det systemet for bort ganska snabbt, men den lever kvar ännu i bloggen, nämligen varje rubrik är lyrik ur en sång, så om ni vill ha bra sånger så kan ni ju googla lyriken så borde ni få rätt sång :) Om ni undrar varför jag har sånglyriker till rubrik så finns det en väldigt lätt förklaring. Jag är dålig på att hitta på rubriker så det är lättare för mig att sätta lyriker. Jag vill ändå påminna att sången inte har något med inläggets innehåll att göra (kanske nångång).

Nu till detta inläggs "brödtext". Som jag skrev så har jag ju flyttat rum. Mitt nya rum är typ exakt kopia av mitt gamla rum. Orsaken till att jag bytte rum var att vi har en stor Expedit- hylla som vi inte kan få bort från rummet (alltså mitt nya rum). Jag behövde mera förvaringsutrymme så det blev så att jag flyttade dit.  Före jag flyttade målade jag väggarna från ljusgul till grå. Jag tycker själv att det blev jättelyckat! 
Nu tänker jag inte skriva så mycket, ni får njuta av bilder istället.


Mitt rum när man tittar från korridoren



Här ser man bra färgen på mina väggar, om man jämför med den vita sängen

Mitt lilla arbetshörn

Min underbara Expedit!


Min tavla måste ju komma med!
Artistich

Min nya lampa :)

En kvist jag hittade utanför vårt hus, fin är den!

 Nu när vi har ett tomt rum så måste vi ju fylla den. Vi vet inte riktigt ännu vad vi ska göra med den, men ni får nog se hur rummet utvecklas!
Snart ska det bli kalas hos oss, Sofia har nämligen blivit tonåring!
Ha det bra!

5 kommentarer:

  1. kunno fint! ja måst komma ti er nånda o se på de!!
    panic! at the disco e o bra ;) nu får du lista ut vem ja e lololol

    SvaraRadera
  2. Varifrån är lampan? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså lampan ör ny för mig, min syster hade den före mig. Men den är från Kodin1 :)

      Radera
  3. Dude, de där med sånglyrics e MIN grej! Så försök int ens säga att de va du som hitta på de! Dåligt försök :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Int försöker jag heller :P Jag bara konstaterade att jag använder sånglyriker

      Radera