tisdag 30 september 2014

Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever

Heissan!

Sorry att jag inte har skrivit igen på en tid, men när provveckan rullar på fullt så känns det som om man inte skulle ha tid för något annat. Idag har jag läst 100 sidor historia, och det var inte roligt. Fast historia är en av mina favoritämnen så känns det inte så inspirerande att läsa 193 sidor. Fast det är tungt så gillar jag provveckorna. Man har korta skoldagar och jag har inte stressat så mycket som jag trodde att jag skulle. 

På torsdagen for jag och Ida mitt i provläsningen till Akseli för att titta om vi skulle hitta något. Oftast som så hittar jag något från Akseli och torsdagen var inget undantag. Jag kom hem med en lykta som är såå fin! Den passar så bra i min stil och liknar lite en annan lykta jag har. Jag har haft den tänd nu alla dagar, det börjar bli så mörkt nu.
Bilderna är lite suddiga, men vad kan man åt det när det är lite mörkt i rummet






Annars rullar mitt liv helt normalt, rider varje måndag, går ut med hunden, äter och sover. Jag ska försöka göra mig mer aktiv här, men det blir först efter provveckan.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar