söndag 22 september 2013

It doesn't matter if you're black or white

Herro!
De har varit en tid sen jag skrev (not again!!).
Det har igen varit en intressant vecka med allt möjligt. På måndagen var ja och rida och detvar en ganska intressant timme. Nämnligen den hästen jag red med var oren i bakfötterna så jag måste rida lätt trav hela timmen. prata om bra benworkout!
På onsdan var jag i kyrkan på tonårsgrupp och vi tittade på en jättebra fransk film som hette Intouchables. Rekommenderar varmt! Den handlar om en "badass" som hamnar och jobba för en rik handikappad man och sånt.
Nu har jag också mina PRAO platser fixade som jag är jätteglad över!
Igår var vi hos min mormor och firade hennes födelsedag som var trevligt.
Idag hade vi gäster. Vi firade Sofias födelsedag som var för några veckor sen. Hon fick en Justin Biebers skiva Believe...
Jag skrev kanske om att jag fick ett presentkort till IKEA till konfirmationspresent från mina systrar och jag har funderat lite vad jag ska göra med den. Jag har funderat på att köpa en avlång glasskål och sätta dit dekorationsstenar som skulle si mysigt ut. Man kan ju sätta några tuilkun i den :) Det ända problemet är att den finns inte i esbos Ikea så jag måste antagligen åka till Vandas...
Det är konstigt hur man märkär vad mycket man gör på en vecka när man skriver ner dem :)
Men hoppas att ni har en akön söndagskväll och får en vra vecka :)
P.S. Här är länken till skålen Blomster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar