lördag 14 september 2013

And the whole wide world is whistling

Hej på er!
Det har gått en tid sen jag skrev och jag lovar att jag försöker skärpa mej.
De senaste veckorna har det hänt lite allt möjligt. Jag har varit i skolan (surprise, surprise) där det bara händer allt möjligt. Det bara strömmar på med kommande prov och det känns som jag inte hinner med...
I Grani Yputh så har vi fortsatt med vårt renoveringsprojekt och jag är superentusiastisk. Jag har olika visioner för rummet men man måste ju komma överrens med de andra. Senast på onsdan så fick vi lyssna på Nanna Rosengård som berätta om hennes jobb som missionär. Jag märkte att jag hade helt fel uppfattning om vad en missionär gör. Hups!
Jag har också stressat om PRAO-platser under den senaste veckan men nu är allt ordnat :)
I mitt rum har det inte hänt något speciellt. Jag har blivit inspirerad av att använda naturmaterial i min inredning så jag gick till skogen och tog med några kvistar som jag satt på fönsterbrädet. Jag tror nog att det blir några till turer till skogen, man vet aldrig vad man kan hitta.
Det var ungefär det som har hänt här den senaste tiden och hoppas ni har det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar